Čtvrtek, 12.06.2003
Odtajněná fakta?
Fakt, že Český mobil mění reklamní agenturu, to není žádná velká novinka. Věnoval se tomu již například Marigold.cz.
Co ale vypátral lahvoň, to se zatím úspěšně dařilo tajit.
Nutno přiznat, že na odhalení se velkou měrou podílel investigativní přístup našeho korespondenta, který vystupuje pod přezdívkou novyk. Právě on nám zaslal první hmatatelný důkaz.
A jak by tedy mohla vypadat nově připravovaná reklamní strategie Oskara? Inu, posuďte sami z následujícího snímku. Povšimněte si, šikovně podstrčeného Oskarova loga na pracovním stole. Odborníci toto nazývají reklamou, založenou na podprahovém vnímání.
Proč novyk pátral zrovna na webu věnovaném kvalitně rostlým "bobrům" ..., to nechme prozatím stranou.
Zatím se mi nepodařilo získat oficiální vyjádření, kohokoliv kompetentního. Utajeno mi zatím zůstává i jméno reklamní agentury, která za tímto návrhem reklam stojí.
Můžeme se tedy pouze dohadovat, na jakou cílovou skupinu potencionálních zákazníků bude reklamní kampaň směřována. Rozhodně to nevypadá na pokračování projektu Moje Rodina, ani na motto Pro každého každý den. Snad jen motta Moje Jednička či Více než slova by mohla připadat v úvahu.
Nezbývá než dodat ... Oskar, to dává smysl.
Zapsal: lahvon
12.06.2003, 15:29:00
lahvoňův TrackBack: http://www.bloguje.cz/blox/tb.php/3787
lahvoňův TrackBack: http://www.bloguje.cz/blox/tb.php/3787
Komentáře
Přidání komentáře...